2 Eylül 2009 Çarşamba

WITSEL'İN ESERİ


Fotoğrafta gördüğünüz kırık ayak Anderlecht'li Marcin Wasilewski'nin. Hafta sonu Standard Liege'li Axel Witsel'in darbesiyle sakatlandı. Federasyon olayın kaza değil kasıtlı olduğuna hükmetti ve Witsel'e 23 Kasım'a kadar ceza verdi. Bu da 10 maç demek. Ayrıca Belçika milli takımının Türkiye ile yapacağı mücadelede olmayacak. Bu arada Witsel ölüm tehditleri aldığı için polis tarafından korunuyor.

15 yorum:

mamo chello dedi ki...

fair play,centilmenlik felan geçtim hadide..ayıp diye bi şey vardı..noldu ona?..

balıkçının teknesini-oltasını,çiftçini kazma-küreğini,taksicinin arabasını-durağını elinden almakla aynı şey bu..futbolcunun bacağını kırmak ne demek yahu!hem de kasten!!!hem de başka bir futbolcu(!) tarafından!!AYIPTIR ULAN!!

aşkın dedi ki...

Yanlış görmediysem parçalı kırık değil, kemik tek yerden ikiye ayrılmış.Bu durumda şansı yaver gitmiş, daha erken kaynar o kemik.

Huseyin Yıldız dedi ki...

Maçı izlediğimde O ayağın halini Görünce hemen değiştirdim bir daha acmadım maçı en son eduardonun ayagının kırıldıgını görmüştüm ondada aynı duygu vardı. Çok Kötü bir Futbolcu için..

ozhano dedi ki...

İlk defa bu akşam bakabildim pozisyona. Bakılacak gibi değil. Maç içinde pozisyon icabı böyle kötü durumlar olabilir. Ama Witsel'ın olaydan sonra rakibin ayağının kırıldığını ya da kırdığını bile bile "ben ne yaptım ki" der gibi konuşmaları ve hareketleri yok mu işte o an bu insan olamaz dedim.

Umutation! dedi ki...

Adamın ayak bileği dizine değiyordu pozisyonda, şansı yaver gitmiş ne demek?

Ayrıca 10 maç çok az, bence böyle pozisyonlarda mağdur oyuncu ne zaman oynayabilirse sakatlayanın da o zaman sahalara dönmesi gerekiyor.

aşkın dedi ki...

Umutation evet parçalı kırık olup daha geç ve zorlu bir iyileşme olsa daha güzel olacaktı değil mi?
Kemik kırılmasında kırılan kemik nedeniyle anlık deformasyon çoğunlukla görülür zaten.
Hep bunu istiyoruz sanırım, en büyük facialar olsun ki istediğimiz kadar tepki gösterip deşarj olalım.

caveksk dedi ki...

bütün yorumlara katılıyorum özelliklede witsel in pozisyondan sonra ne yaptım hareketi tam sopalık ama wasilewski de kardeşim bi adam hiçmi kendini sakınmaz kamikaze gibi dalmış.

a.z. dedi ki...

bu iş mahkemeye gidebilir mi peki? giderse ne olur?

11 maç ne ki? bu adam bir daha sahaya girememeli..

Freyzan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Freyzan dedi ki...

geçmiş olsun demekten başka elimizden bişey gelmez tabi kasıtlı hareketi kınıyoruz

scousermania dedi ki...

s.liege son iki yılda oyuncularını sata sata geriye para edecek sadece witsel ile defour'u bıraktı. artık uzunca bir süre witsel de yok. kasti adam yaralama hükmü de verildiyse uzun bir süre sonra dönünce deyim yerindeyse ayağını eline verirler. kara listeye girdi bir kere.

pclion dedi ki...

Kolumun kırılma röntgenine benzettim bunu. :) Aşkın haklı, çok daha kötü gözükse de parçalı kırığa göre iyileşme süresi ve şansı daha yüksek. Umuyorum kısa sürede iyileşir ve sahalara döner. Kırık acısını bilirim, Allah kolaylık versin Wasilewski'ye...

GrandMaster dedi ki...

Ben Witsel'in kasıtlı yaptığını sanmıyorum.

granger17 dedi ki...

bende oyuncunun bilerek yaptığını düşünmüyorum böyle bişey olacağı aklına dahi gelmemiştir ama yinede yapılmaması gereken bir hareket bu arada wasilewskinin geri dönme şansı yokmuş çok üzücü gerçekten kırılma anıda bana henrik larsson'un celtic deyken ayağının kırılma anını hatırlattı o görüntüye çok yakındı

aydın dedi ki...

allah yardımcısı olsun wasilewski'nin.bazı yerlerde futbol hayatının bittiği yazıyor.30yaşından sonra biraz zor toparlar gibime geliyor.witsel denen kasabında başı beladan kurtulmaz inşallah hayatı boyunca.