3 Eylül 2009 Perşembe

FUTBOL FEDERASYONU'NA ÇAĞRIM


Dünya Kupası ve Avrupa Şampiyonları'nda ayrıca bazı liglerde görüyoruz , tribündeki taraftarlar dev ekranlardan maçı takip edebiliyorlar. Hakemi zor durumda bırakabilecek penaltı veya ofsayt tartışmalı pozisyonların tekrarı ekrana gelmiyor. Mesela güzel bir şut veya atılan mükemmel bir golün tekrarını görmek kadar güzel bir duygu var mıdır futbolsever için. Peki biz neden bu uygulamaya geçmiyoruz ? Gol atılıyor , protokol tribünündeki kafalar sağa-sola çevriliyor. Duvara asılı plazmalardan görmeye çalışıyorlar. Neredeyse boyun fıtığı olacaklar. Tribündekilerin ise bu imkanı bile yok. Bazı stadlarımızda teknik olarak belki mümkün değil ama federasyon bu konuya biraz kafa yorsa ne kadar güzel olur.

20 yorum:

07GENÇLİK dedi ki...

Ayrıca Ersin bey birde tanede protokoldekiler için yayıncı kuruluş oluşturulmalı :)..FİKRİNİZ GÜZEL KESİNLİKLE

Adsız dedi ki...

ersin bey kesinlikle katılıyorum.katılmakla birlikye ben kayserideki stada gitme sansına sahibim butun olanaklar var stadımızda ama izleyemioruz.bence bunun nedeni hakemlere ve insanlarımıza olan guven eksikliği gerceklerle yuzlesememe korkusudur.bide koltuk korkusudur.saygılar.

Adsız dedi ki...

Konuyla alakalı değil ama ntvspor'da sunduğunuz gece haerleri ile ilgili bir ileştirim olacak. Normalde bloguma koyacaktım ama doğrudan sunucusuna söylemek daha iyi olur:
Bir kaç gün önceki gece haberlerinde Avrupa'daki transfer haberlerini verirken yazınızda duran ekranda yazan yazı "dindane Lens'ten Porsthmouth'u transfer etti." diye bir yazı çıktı. Siz de boşta bulunup okudunuz. Ama sonradan bir anda yanlış yazılmış deyip düzelttiniz. Dün akşamda yine aynı programda yine aynı ekrandan blogunuzda da yazan Avrupa'da toplam transfer bedellerini okurken İspanya ile Fransa'nın yerleri değişmişti zaten mantıklı değildi. Blogda da önceden okuduğum için şaşırdım kaldım ki okuyunca siz yine yanlış olmuş deyip tekrar düzelttiniz. Bu yanlışlıklar küçük görünse de ntv spor servisi gibi bir kuruma yakıştıramadım. Bunu arkadaşlarınız hazırladıktan sonra sanırım kontrol eden farklı bir birim yok. Olması gerekiyor ya da o arkadaşların daha dikkatli olmalı gerekiyor. Bunu belirtmek istedim.
Teşekkürler.

Facchetti dedi ki...

Birde önündeki adamdan ateş isterken gol olur ve o adam golü göremez.Bütün 90 dakika kulağın çınlar.

Ersin Düzen dedi ki...

@ ozhano
eleştirinde haklısın. gerekli uyarıları yaptım. bundan böyle bizzat kendim kontrol edeceğim. teşekkür ediyorum.

Tuğberk dedi ki...

Maçlardan önce çıkış tünellerinden yapılan yayının stad ekranlarından gösterilmesi bile bi havaya soktu valla insanları..

Heyt be bizim koçlar geliyo diye gözler parlayarak izliyoruz stadta..O kadar açız yani şu görüntülere..

Protanopia dedi ki...

Resimdeki stad kimin stadı acaba? Çok merak ettim.

UzunPaslar dedi ki...

TSL'de çoğu stadyum, teknik olarak gelişmiş skorbordlar kullanıyor artık. Bu skorbordlar, gol olunca bebek dansı yapmaktan ya da sadece maç skoru yazmaktan başka bir işe de yarasa örneğin postunuzdaki gibi özel olarak montajlanmış pozisyonları yayınlasa olmaz mı? Acaba bu konuda bir mevzuat mı var?

Onur dedi ki...

Önce koltuk yapsınlar.2 milyar verip kombine alıyoruz,oturacak yer yok:)

PENNEARABIATA dedi ki...

euro2008'de statlar kötüydü ama bu bahsettiğin dev ekran olayı süperdi. tekrar pozisyonları görmenin yanısıra başka güzel yanları da vardı :) hırvatistan maçında yönetmen sağolsun bol bol hırvat kızları getirmişti ekrana. nasıl ama, tipik bir türk futbol izleyicisi miyim ne dersin?

Ersin Düzen dedi ki...

@ pennearabiata bizde hırvat kızlar gibi bikiniyle maça gelen olur mu dersin :)))

PENNEARABIATA dedi ki...

@ ersin düzen

o gün milattır, o gün tüm tribünlerin tıklım tıklım dolacağı gündür :))

bu arada cenevrede portekiz maçının başlamasına 5 dakika kala kalabalığın arasında stada girmeye çalışırken seni, güntoyu, okay abiyi falan kameraya çekmiştim. onu koycam bloga. komiktir oradaki yorumlar...

Ersin Düzen dedi ki...

@ pennearabiata

:))) hatırladım şimdi. merakla bekliyorum. bakalım neler zırvalamışım.

Ersin Düzen dedi ki...

@ pennearabiata

:))) hatırladım şimdi. merakla bekliyorum. bakalım neler zırvalamışım.

Unknown dedi ki...

herşeyde olduğu gibi avrupayı yine 5-10 yıl geriden takip ediyoz bu uygulamada 3-5 sene sonra gelir türkiyeye

painkiller dedi ki...

stadlardaki yayınları geçtim daha haftalık canlı maç sayısı 4 tsl de

Adsız dedi ki...

@ersin düzen.

ersin bey burayı dikkatle takip ettiğinizi ve devamlı takipçiniz oldugumu solemekle beraber bi sorum olcak.ntvsporda yaptıgınız gol programının suresini daha uzun yapma şansınız varmı?.
Çünkü futbol sevdalısı olan ben gibi insanlar doyamıyor.

Birde daha eski ama bunun bir benzeri programda murat kosova,güntekin onay bazende araya ogan tarhanla yapardınız vede çok begenirdik.ogan tarhan biliyorum menejerlik falan yayınlara cıkmıyor pek,fakat murat kosovanında aranızdaki bu sohbete en azından gol deki sohbete katılmasını çok isteriz.

Murty dedi ki...

posttaki stad hangisi ?

asistants dedi ki...

İstanbul Büyükşehir Belediye spor'un kendi sahasında oynadığı maçlarda özellikle kendi attıkları gollerin tekrarları skorboarddan yayınlanıyor...
Demekki istese bütün takımlar bunu yapabilir...
Saygılar

pezzonovante dedi ki...

soruyu soran 3. kişi olacagım fakat stadın adı nedir merak ediyoruz