24 Eylül 2009 Perşembe

BURCU ESMERSOY


Ersin Düzen : Nasıl blog ?
Burcu Esmersoy : Her gün takip ediyorum ve çok beğeniyorum.
E.D : Sen hiç düşünmedin mi peki ?
B.E : Bir ara denedim ama beğenmedim. Sizinkiler yeterli oluyor.
E.D : Twitter modası var. Bazıları eleştiriyor , dedikodu yapıyorlar diyor.
B.E : Twitter'dan keyif alıyorum ama dedikodu yapıldığı için değil. İnsanların olaylara yaklaşımlarını ve yorumlarını takip ediyorum. Ben de genelde komik yorumlar yapıyorum.
E.D : Kimleri takip ediyorsun ?
B.E : Serdar Turgut , Oray Eğin , Cüneyt Özdemir , Ezgi Başaran . Spor dünyasından sen ve Banu Yelkovan , moda editörleri Melis Alphan ve trendometre.
E.D : Nedir bu ekşisözlük mevzusu ? Seninle alıp veremedikleri ne ?
B.E : Beni tanıyan ve benim de tanıdığım birisi yüzüme söyleyemeyeceği şeyleri nickinin arkasına sığınarak ekşisözlük'te yazdı ve bana sataştı. Hatta ismini de veriyorum , basketbolcu Sinan Güler. Sporcu zeki , çevik ve ahlaklı denir ama O'nun için aynı şeyleri söyleyemem. Bu olaya yorum yapıp twitter'da paylaştım. Ama ekşisözlük'teki herkes üstüne alınmış. Ben takip etmiyorum ama arkadaşımın söylediğine göre bir gecede 6-7 sayfa yorum yapmışlar , yeni başlıklar açmışlar.
E.D : Ekşisözlük'ten yazar arkadaşın var mı ?
B.E : Bir çok arkadaşım var.
E.D : Biri yüzüne bakarak eleştirse seni , ne tepki verirsin ?
B.E : Cesaret edemeyip , kimliğini saklayarak birinin arkasından laf etmek hoş değil. Eleştiriye açık bir insanım. Gelsin söylesin , teşekkür ederim. Fikrine katılırım veya katılmam.
E.D : Zaman zaman işin tadını kaçırdıkları doğru. Ben yıllardır takip ederim.
B.E : Biliyorum.
E.D : Eurovision'u izlerken , ekşisözlük'ü okumak keyifli oluyor, tavsiye ederim.
B.E : Belki de olaylara yapılan yorumlar takip edilebilir.


HINCAL ULUÇ'A SALDIRMAK İÇİN BENİ HABER YAPTILAR

E.D : Programda gülüyorsun haber oluyor , üşüdüğün için Yekta ceketini veriyor haber oluyor. Tatilde sevgilinle güneşleniyorsun haber oluyor. Her gün medyada yer almak hoşuna gidiyor mu ?
B.E : Asla. Aksine hiç hoşlanmıyorum. Aslında eskiden çok rahatsız olurdum. Ama artık derim kalınlaştı . Takip etmiyorum ve üzülmüyorum. Beni tanımayan insanların magazin basınında yalan ve yoruma açık haberler yapması umrumda değil. Çünkü başkasıyla ilgili yapılan böyle haberleri de dikkate almıyorum.
E.D : Geçenlerde Ayşe Özyılmazel 'bana çakmak isteyenlere 9 maddelik rehber' yayınladı. Senin var mı böyle rehberin ?
B.E : Benim maddelerim yok. İnsanların bana çakmak için öyle bir koşu veya endişe içinde olduklarını düşünmüyorum. Ayşe'nin böyle bir sıkıntısı var sanırım.
E.D : En çok hangi haberler yaraladı seni ?
B.E : Boşanmamın basına bu kadar fazla yansıması rahatsız etti . Yalan yanlıştı. Ben konuşmadığım halde , karşı tarafın söylediklerine çok fazla değer veriliyordu. Güvenmiyorum artık , çünkü söyledikleriniz medyada çarpıtılınca bu sizin ayıbınız sayılıyor. Çarpıtana , yalan yazana kimse bir şey demiyor.
E.D : Yalan habere hiç dava açtın mı ?
B.E : Hayır , kimseyle uğraşmak istemedim.
E.D : Başka var mı ?
B.E : Yıllar önce Hıncal Uluç'a saldırmak için beni haber yaptılar. Güneşlenirken sırtımı açmıştım. Bir çok kadın yapıyor bunu. Önce üstsüz güneşleniyor dediler , sonra çıplak fotoğraf çektirdi dediler. Çamur at izi kalsın misali.
E.D : Yurt içi veya yurt dışında üstsüz güneşlendin mi hiç ?
B.E : Hayır , hiç bir zaman.
E.D : Peki Hıncal Uluç'la çalışmayı neden bıraktın ?
B.E : Hıncal Uluç'la çalışmak zordur. O dönem Yasemin hamilelik izni almıştı. Çocuğu olduktan sonra geldi , ben de ayrıldım.
E.D : Konuyu biraz değiştirelim , ailede en güzel kim ?
B.E : Ablam
E.D : Kaç kardeşsiniz ?
B.E : 4 kız
E.D : Beğenmediğin bir yerin var mı ?
B.E : Burnum küçük ama biraz daha küçük olsa hoşuma giderdi.
E.D : Peki en çok beğendiğin ?
B.E : Gözlerimin rengi.
E.D : Kompleksin var mı ?
B.E : Hiç olmadı.


ANNEMİN TAKILARINI YATAĞIMIN ALTINA SAKLARDIM

E.D : Ayşe Arman , Hıncal Uluç'a sormuştu , seks olmadan aşk olur mu ?
B.E : Aşk sadece karşı cinse duyulmaz. Aşk , bir insanı kendinden daha fazla düşünme durumudur. Bu çocuk da olabilir , evde beslediğin köpeğin de.
E.D : Anne olmayı düşündün mü hiç ?
B.E : Evliliğimde çocuk konusu aklımdan geçti
E.D : Şimdi düşünüyor musun ?
B.E : Hayır
E.D : Yeniden evlenmek ?
B.E : Şu an düşünmüyorum
E.D : Hayatının dönüm noktası var mı ?
B.E : Güzellik yarışması
E.D : Çocukken ne olmak isterdin ?
B.E : Orman mühendisi
E.D : Ne alaka ?
B.E : Dedem orman mühendisiydi
E.D : Annenin ayakkabılarını , elbiselerini giyip makyaj yapar mıydın ?
B.E : Her zaman. Hatta makyaj malzemelerini ,takıları alıp , yatağımın altına saklardım.
E.D : Kimin yerine koyardın kendini ?
B.E : Katarina Witt. Bir gün mermer masanın üzerinde buz pateni yaparken , düşüp kafamı yardım. Bir de atmasyon dillerde şarkılar söylemeye bayılırdım.


SEZEN AKSU'NUN KLİBİNDE BAYILA BAYILA OYNARIM

E.D : Kızlarla evde pijama partisi yapıp dizi izler misiniz ?
B.E : Evde tv izleyerek vakit harcamayız. Müzik dinler , güzel yemek ve şarapla sohbet edip , dertleşiriz.
E.D : Yemek yapar mısın ?
B.E : Aç kalmamak için evet
E.D : En sevdiğin yemek ?
B.E : Balık
E.D : Ev işleriyle aran nasıl ?
B.E : Çok severim. Özellikle suyla ilgili herşeyi yaparım.
E.D : Ya televizyonla ?
B.E : True Blood ve Damages izliyorum. Ayrıca son zamanlarda Amerika'daki reality showlara merak sardım.
E.D : Hangi dizi karakteri olmak isterdin ?
B.E : Her kadının isteyeceği gibi Sex and the City'de Carrie Bradshaw.
E.D : Türk dizisi ?
B.E : Hiç birini izlemiyorum. Kalitenin yeterli olduğunu düşünmüyorum.
E.D : Ya filmler ?
B.E : Mahsun Kırmızıgül , Çağan Irmak , Sinan Çetin'in filmlerini beğeniyorum. Tabi ki Ferzan Özpetek , Bilge Ceylan , Zeki Demirkubuz , Yavuz Turgul , Serdar Akar gibi değerli isimleri de unutmamak gerekir.
E.D : Teklif aldın mı ?
B.E : Mahsun Kırmızıgül başrol teklif etmişti. Kabul etmedim.
E.D : Neden ?
B.E : Cesaret edemedim. Hak edenin yapması lazım. Başrol oyuncusu alaylı veya okullu olmalı. Ben spor spikeri olarak başrolü hak etmiyorum.
E.D : Yardımcı rol teklifi gelse ?
B.E : Şubat'ta vizyona girecek 'Romantik Komedi' filminde konuk oyuncuyum. Çok güzel bir dans sahnesi var. Ben de kırmızı halıda yürüyeceğim.
E.D : Klipte oynamıştın , yeniden teklif gelse kabul eder misin ?
B.E : Kimin teklif ettiğine bağlı
E.D : Sezen Aksu ?
B.E : Bayıla bayıla oynarım , para bile istemem.
E.D : Oyuncu olsaydın şöhretine şöhret katar , paraya para demezdin belki de
B.E : Haklısın ama kazandığım paradan ve hayat kalitemden memnunum. Para için bişeyler yapmıyorum. Şu anda Ntv'de bile para için çalışmıyorum. Çünkü işimi ve çalıştığım yeri çok seviyorum.


SINIFIN EN GÜZEL KIZI BENDİM

E.D : Joke College fotoğraflarından söz etsene biraz.
B.E : Vakıf yararına çekildi. Çok eğlendik.
E.D : Sınıfın en güzel kızı kimdi ?
B.E : Bendim
E.D : Başka kimleri beğendin ?
B.E : Irmak Ünal çok güzel. Kadın gibi kadın. Verda Penso , Özge Ulusoy , Pınar Tezcan , Dilruba Sarıyer.
E.D : Hocan kimdi ?
B.E : Cengiz Semercioğlu. Beni tek ayak üzerinde bekleterek cezalandırdı.
E.D : Programında konuklar oluyor. Televizyonda göründüğünden daha güzel kim var ?
B.E : Seray Sever , Nefise Karatay , Ece Sükan , Eda Taşpınar.
E.D : Eda'nın mevzusuyla ilgili ne düşünüyorsun ?
B.E : Kimseyi ilgilendirmez. Kimse başkasını yargılama hakkına sahip değil. İnsanlar kendi hayatlarında daha ciddi işler bulmalı. Başkasının dedikodusunu yapmak saçma.


DENİZDEN KOŞARAK KAÇTIM

E.D : Cengiz demişken , gazetelerde kimleri okursun ?
B.E : Yılmaz Özdil'i her gün okurum. Serdar Turgut , Bekir Coşkun , Oray Eğin , Selahattin Duman.
E.D : Spor ekranında hangi bayanları beğenirsin ?
B.E : TRT'de Semahat Özdoğan Arslaner'in başarısına büyük saygı duyuyorum. Adının hiç bir zaman unutulmaması gerekir. Habertürk'te Simge Fıstıkoğlu başarılı.
E.D : Çok arkadaşın var mı ?
B.E : Evet ama az ve öz dostum var.
E.D : Hayatta her şeyini paylaştığın kimse var mı ?
B.E : İnsanın bazen kendine bile itiraf edemeyeceği şeyleri bile paylaştığım bir kız arkadaşım var.
E.D : Arkadaşlarından hiç kazık yedin mi ?
B.E : Çok fazla. Bana farklı yaklaşıp , iyi görünüp , sonra beni başkalarına bambaşka tanıtan insanlar oldu.
E.D : Hiç tacize uğradın mı ?
B.E : Rahatsız eden oldu. Yıllar önce biri sürekli telefonla arıyor , iş yerine çiçekler , hediyeler gönderiyordu. Kim olduğunu bilmiyordum . Evlendikten sonra tatile gitmiştik. Yüzerken biri yaklaştı yanıma. 'Hediyeleri gönderen kişi benim' dedi. Neye uğradığımı şaşırdım. Koşarak denizden çıktım. Meğer odaya da çiçekler göndermiş. Tatilim rezil olmuştu.
E.D : İstanbul'da nerelere takılırsın ?
B.E : Gece kulüplerini sevmem. Boğaza bayılırım. Aşkk Cafe ve Mia Mensa favori yerlerim. Aslında denizi görebileceğim her yere giderim.
E.D : Barcelona'da tatilde olsan , Espanyol-Sevilla maçına gider misin ? Yoksa keyfine mi bakarsın ?
B.E : Tabi ki giderim. Hatta Londra'ya gitmiştim. Bir maç vardı , bilet aradım ama bulamadım.
E.D : En son hangi maça gittin ?
B.E : Kadıköy'de Fenerbahçe-Arsenal maçına.
E.D : Son söz ?
B.E : Kışın uzak bir yere gidip yaz tatili yapmak istiyorum.

Fotoğraflar : In Style Home Dergisi & Joke College - Serkan Şedele

( Yasal uyarı : Kaynak belirtmeden röportajın kullanılması yasaktır )

49 yorum:

mbelge dedi ki...

Çok güzel bir röportaj olmuş gerçekten. Ayrıca blogunuzu da sürekli takip ediyorum, aynı şekilde Ntv ve Ntvspor'u da tabiiki. Çok fazla beğenip takip ettiğim kişi yok maalesef, spor basınında. Siz o ender kişilerdensiniz. Başarılarınızın devamını dilerim.

Muharrem Belge.
http://muharrembelge.blogspot.com/

Lord Ricko Joel dedi ki...

ersin bey elinize sağlık.. güzel bir röportaj olmuş.
sinan güler olayı ise epey manidarmış.

Ceyhun dedi ki...

bitmesini istemiyordm ama bitti/: güzel bir röp.. olmuş.İyi bir geri dönüş oldu (:

Tuğberk dedi ki...

Üstad el ersin güzel röportaj olmuş eline sağlık..

bi soraki röportaj için 2-3 aday belirle biz de burda o olsun yok yok bu olsun diye takılalım..

Ahmet Çakar röportajı isteriz..

Adsız dedi ki...

Güzel ve faydalı bir röportaj olmuş, teşekürler.

armandolionel dedi ki...

keyifliydi,tebrikler

ygtylmz dedi ki...

Msnvari bir röportaj olmuş :) Yine de güzel olmuş . Teşekkürler .

sesay dedi ki...

Ersin Düzen Burcu hanımı çok sıkıştırmışsınız ama o sorulara ustalıkla cevap vermiş bravoo.

sozcelyk dedi ki...

hıncal gibi ekşi ye komple karşı olduğunu düşünüyordum bu röportajı okuyana değin..

ama öyle değilmiş , sinan güler olayını da merak etmekteyim acaba hangi nickle yazıyo ve ne yazmış...

teşekkürler ersin düzen.....

ozdemirmusta dedi ki...

Röportaj çok samimi olmuş. Çok keyifli, elinize sağlık.

Yalnız; Türk dizilerinin hiç birini izlemediğini, 'kalitenin yeterli olmadığını' belirtmiş Burcu Hanım. Türkiye'de yıllar boyu ekranda kalmış, tam Türk insanının zevkine göre -anlayabilene- mizah içeren dizilere haksızlık olmuş.

NTV'de para için çalışmıyormuş da sigorta primini doldurmak için mi çalışıyormuş? :)

Twitter'da sizi ve Burcu Hanım'ı severek takip ediyoruz, fakat "de" bağlacıyla arası pek iyi değil kendisinin.

volkanbk3 dedi ki...

harika ropörtaj...
görseller elbette mükemmel...
sohbetiniz bol olsun ki biz de okuyalım =)

Adsız dedi ki...

sonraki röp.murat kosova,g.onay veya sergen yalçın olabilirmi acaba!!?

erdincozay dedi ki...

çok teşekkürler keyifli röpartaj olmuş umarım röpartaj bölümünüz devam eder.

DeaDLauS dedi ki...

sinan güler'e geçmiş olsun..

DJAN dedi ki...

heralde ekşi olayında verdığı ısım aklıma bu dunyada gelcek son kısı olurdu, sınan guler gıbı bırısının boyle bırsey yapacagını tahmın bıle edemezdım cok mu buyutmusum gozumde ne?

il Capitano dedi ki...

muhteşem bi röportaj olmuş...hangi takımlı olduğu hala muamma,Galatasaray mı Fenerbahçe mi bi cevap alabilsek keşke :)
ortada büyük iddia var abi,umarım Galatasaraylıdır...
blogumda da yayınladım,okumayan kalmamalı bu röportajı...keşke röportaja özel resimler de olsaydı...

http://tacsizkralmetinoktay.blogspot.com/2009/09/burcu-esmersoy.html

Qui dedi ki...

Emeğine sağlık Ersin Düzen.

wolky dedi ki...

Bir solukta okudum röportajı ama günlerdir beklediğim röportaj bu muydu hayır! İçeriği daha dolu olaibilirdi ama yine de çok keyifliydi ikinizede teşekkürler, ropörtaj serisinin sıradışı konuklarla devamını heyecanla bekliyorum... (Banu Güven, Bülent Timurlenk,Ogan Tarhan...) Hatta okurlardan gelen sorularla kendini de konuk edebilirsiniz bloguna Ersin Abi =)

Free Siyaset dedi ki...

sıradaki röportaj sinan güler olsun... :))

piqjunior dedi ki...

Elinize sağlık güzel olmuş.Bi sonrakinde sizin röportajınızı yapsak ama bn sorsam soruları olmaz mı?En az bunun kadar keyifli olur...

wolky dedi ki...

@pusat

ortam gerilir o zaman =) hiç gerek yok bence banu güven diyorum ben!

Pamukk dedi ki...

http://www.sinanguler.com/burcu-esmersoy-ve-eksisozluk-olayi/

Unknown dedi ki...

bnce ercan taner , murat kosova ya da kendinle yap ersin abi :)

yyyyyyyy dedi ki...

güzel sorular ve cevaplar, teşekkürler Ersin Düzen.

Devran Bostancıoğlu
http://bostanciogludevran.wordpress.com

yyyyyyyy dedi ki...

ayrıca Sinan güler, benim olayla hiç bir alakam yok, sitemin yazarı olan bir kişi yorumları yapmış diye açıklamada bulunmuş kendi sitesinde.

ibrahimgltkn dedi ki...

burcu esmersoy bence spor dünyasının prensesi pardon kraliçesi :) ersin düzen'e çok teşekkürler

Eren Demircan dedi ki...

Harika bi roportaj, zaten twitter da da takip ettigim ikilinin boyle rahat ve samimi bi roportaji cok basarili.

saLsa dedi ki...

Röportajın Sinan Güler ile ilgili olan kısmını, hem kaynak göstererek hem de röportajın linkini vererek kendi sitemde kullandım. Bilginize.

Anıl Aksaç
(www.salsabasket.net)

Gyepesto dedi ki...

MSN'de mi yapıldı röportaj ? :))
Şaka bir yana, Türk Televizyonları'nda spor hakkında yorum yapan sözde bilgili özde içi boş kişilerden farklı olarak, hiçbir çıkar sermayesi içermeyen bir bloga yazmanız bence her şeyi ortaya koyuyor. Başarılarınızın devamını dilerim.

Caimanes dedi ki...

güzel röportaj olmuş tebrikler..

(( En Güncel,En İlginç yorumlarıyla-haberleriyle www.futbolunaskerleri.blogspot.com hızla devam ediyor..Siz de takip edin kazançlı çıkın... ))

aea dedi ki...

Bir çırpıda okuyuverdim elinize sağlık güzel bir röportaj olmuş.

Ama sanki sonunda "devamı haftaya" yazacak sandım. Yazmıyormuş meğerse...

mbelge dedi ki...

@il Capitano

Bu sabah Kanald'de Güzel Bir Gün programına katıldı Burcu Esmersoy. Orada eskiden Galatasaraylı olduğunu ama haber sunarken Galatasaraylılığını çok belli ettiği ve tarafsızlığını kaybettiği için artık takım tutmadığını söyledi. Bir çırpıda silebilirmiş böyle şeyleri, takım tutmayı da silmiş aklından. İyi bir Galatasaraylı kaybetmişiz gibi gözüküyor. Ama yok inanmak istemiyorum ben, Galatasaray sevdası öyle bir çırpıda silinir mi yahu, kalbinin köşesinde de olsa kalmıştır o sevda, kolay kolay yok olmaz. (:

Muharrem Belge.
http://muharrembelge.blogspot.com/

Minero dedi ki...

Çok samimi ve efsane bir röportaj olmuş Ersin abi tebrikler. Devamını bekliyoruz. Ben de Rıdvan Dilmen ve Sergen Yalçın ile röportaj yapmanı isteyeceğim.

Sinan Güler olayına gelince böyle bir açıklama yapmış sitesinde kendisi:
http://www.sinanguler.com/burcu-esmersoy-ve-eksisozluk-olayi/

Yamulmuyorsam arkadaşın adı da Güney...

Mesut Tok dedi ki...

İki başarılı insanın güzel sohbeti şeklinde bir roportaj olmuş.Ersin bey başarılarınızın devamını dilerim.

Puffy dedi ki...

En kısa zamanda Rıdvan Dilmen ve Sergen Yalçın röportajlarınızı da bekliyoruz.

Umut dedi ki...

Ersin abi bir röportaj teklifini de ben sana yapıyorum? :)

Blogunu severek okuyorum başarılar...

Anıl Güzelankara dedi ki...

Gerçekten güzel bi röportaj

basketçi dedi ki...

http://www.sinanguler.com/burcu-esmersoy-ve-eksisozluk-olayi/
sinan özür dilemiş şifresinin çalındığını ve yazıları kendisinin yazmadığını belirtmiş
sinan doğru söylüyor bence :))

Adsız dedi ki...

Steffi Graf a bayağı benziyor zatı muhterem.

PIERREMANU dedi ki...

Bizim memlekette insanların en sevmediği laflardan birisidir "Para için yapmıyorum". Evet söylemişse doğrudur ama maalesef birçok insan bu lafa inanmıyor. Daha özelinde bu ve buna benzer lafları antipatik buluyor. Tavsiyem Burcu Esmersoy ve benzer pozisyonlardaki kişilerin öyle olsa bile bu ve buna benzer cümleleri kullanmamalarıdır. He ben kim oluyorum da tavsiyede bulunuyorum benim ne haddime tavsiye vermek bu da ayrı bir konu tabi.

Röportaj için beklediğim isimleri de sıralayayım: Kaan Kural, Murat Kosova, Rıdvan Dilmen ve kuşkusuz Banu Güven. Banu Güven'in blogun temasıyla pek alakası yok ama hastasıyız ve kendisini burda da görmek çok keyifli olur. Son olarak saygılarımı sunarken "Ginobili the God" diyerek nokta koyayım. Seneye Dünya Basketbol Şampiyonası var. Terslik olmazsa memleketimizde olacaktır ve bastığı yerlerde güller bitecektir. Sıkı bir Ginobili hayranı olduğunu bildiğim Murat Kosova'ya da aracılığınızla hürmetler.

TA dedi ki...

burcu esmersoy

hastasıyızzz:))

Μεχmέτ dedi ki...

Fazla bilgili olmasam da röportaja ''Nasıl blog'' sorusu ile başlamak dikkatimi çekti :)
Çok başarılı bir röportaj.

byefendi dedi ki...

Sizi sevmeyen ölsün Burcu hanım,çekemiyorlar başarılarınızı

karAkus dedi ki...

Hani üşenip adsız yorum yapacaktım ama sonra ekşisözlükteki sinan güler muamelesi görürüz diye 16 karakterli şifremi girdim.

Efendim esmersoy soyadı hep bana ailede esprili bir şahsiyet mi var acaba dedirtmiştir yani kendisinin esmerlikle alakası benim danimarkalı dedelerim var demem gibi birşey olurdu.profil resminde görünmüyor ama baya kara saçlı bişeyim yani.

Sonracıma ben Burcu hanımdan önceleri yayınlarda o kadar hata yapmasına rağmen pek bir hazzederdim çünkü GS'li olduğunu biryerlere söylediğini hatırlıyorum çıkıpda sarı kaşı renkli gözü yüzüne sevmedik kendisini yani sırf bunlar yüzünüde sizi sevmeyen ex olsun diyemeyeceğim.

Sonraları takım tutmuyorum ardına FB li oldum falan gibi söylentiler çıktı yani FB'li olması değil sorun olan eğer böyle bir olay varsa ordan oraya sıçraması canımı sıktı ama bir çırpıda unutuverdim banane yahu demeyi de unutmadım...

ekşisözlük bölümünde birleşiyoruz en azından yayında hmm kemm kümm dediğinde ekşisözlüğü o da sevmiyordu yahu diyerek maruz görmeye devam edebilirim çokda umursar ya kendisi bu durumu...tıpkı benim iyi röportaj olmuş ama burcu hanım programlarda hiç profesyonel durmuyor karşısındaki yazı gitse sanki eli ayağına dolaşacakmış gibi geliyor eleştirimi umursamayacağı gibi.

zaten kendisi de ailemizin yangında ilk kurtarılacak listesinde değil ama başarılar dilerim.

selim dedi ki...

sürekli, her gün ekranda olan kişiler var ve ben onların yüzlerini görmekten fazlasıyla sıkıldım artık. bunların başında da yekta kopan ve burcu esmersoy geliyor. ntv onu yüzü olarak kullanıyor ve bu artık bıkkınlık yarattı.
ayrıca, kendisinden açıkça özür dilediğini söyleyen sinan güler'e böyle lafetmesi yakışıksız olmuş.

MyT dedi ki...

Türkiye'nin en başarılı (Güntekin Onay'dan sonra) spor spikerleri, Ersin Düzen'e ve (dünya güzeli) Burcu Esmersoy'a çok teşekkür ediyorum. Sizi seviyoruz :)

classico dedi ki...

harika bir söyleşi, teşekkürler bu muazzam sohbet için...

burkeygs dedi ki...

harika bir söyleyişi ve röportaj ntvspor un genç temsilcileri dielim dier yazılanlara geçelim:D:D:

E.Filiz dedi ki...

öncelikle ntv ve ntvspor u yayın kalitesinden dolayı kutluyorum. çok güzel bir röportaj olmuş. sinan güler olayında haksız birileri var ama olay alanen olmamalıydı.
(http://www.sinanguler.com/burcu-esmersoy-ve-eksisozluk-olayi/)

emeğinize sağlık...