4 Ağustos 2009 Salı

BÖYLE FEDERASYONA CAN KURBAN


9 Eylül'de Cardiff'te Galler ile Rusya arasında Dünya Kupası eleme maçı oynanacak. Rusya Federasyonu 110 bin domuz gribi vakası tespit edilen Britanya'ya gidecek taraftarlar için bir uyarı yayımladı. Federasyon maça gitmeyi tavsiye etmediklerini vurgularken gideceklere de nasıl önlem almaları gerektiğini söyledi. Peki her Rus taraftarı sevince boğan madde ne dersiniz ?
'' VİSKİ İÇEREK VİRÜSTEN KORUNUN ''
Şimdi bu maçı iple çekiyorum. Taraftarın sarhoş kafayla neler yapacağı belli de , Hiddink ve futbolcuları federasyonun tavsiyesini yerine getirirse ne olur asıl onu merak ediyorum :)

- Arshavin ne güzel goldü be ...
- Hocam , baktım adamlar atamıyor kafam bozuldu ! Döndüm yüzümü kaleye yaptım degajı. Gelecek maç yerimdeyim di mi ?
- Akinfeev'le Zhirkov'a söz verdim. ! Sen yine kaledesin...

Hiç yorum yok: