29 Temmuz 2009 Çarşamba

O GECE NELER YAŞANDI ?


La Gazzetta'nın manşetinde ' Geleceğin 30 Yıldızı ' serisinin 26. sırasında O'nu görünce '' Batuhan da böyle düşünüyor mu acaba '' diye sordum kendi kendime. İddialı röportajlarına bakılırsa 'evet ' , 2 yılda adından söz ettiriş şekline bakılırsa pek de iç açıcı bir durum yok ortada. Malum gece kulübü olayı da onlardan biri işte. Hazır yeri gelmişken neler yaşandığını bir de benden dinleyin. Aslında cumartesi geceleri dışarı çıkmam. Arkadaşlarımın ısrarıyla Kuruçeşme'de bir gece kulübüne gittik. Saat 1:30 civarıydı ki 1 metre önümden Batuhan geçti. Boylarımız hemen hemen aynı olduğu için göz göze geldik :) Sakat olduğunu ve Fenerbahçe maçının kadrosunda olmadığını düşündüm. Arkadaşlarıyla güzel güzel eğleniyordu. Saat 3'de mekanı terk ederken , kapıda Sergen Yalçın ile ortak bir arkadaşımızla karşılaştım. Onlar da üst kattaymış. ' Selam söyle ' diyerek ayrıldım. Ertesi gün ben , Sergen Yalçın ve Mustafa Doğan Rıdvan Hoca'nın odasında Fenerbahçe-Eskişehirspor maçını bekliyoruz. Maç önü yayını başladı , sahada Batuhan'ı ısınırken gördüm ama inanamadım. ' Sen gece Batuhan'ı görmedin mi ? ' dedim Sergen Yalçın'a. Üst katta olduğu için görmemiş. Önce inanamadı. Şaka yapıyorum sandı. Kapıdaki görevlilerden birini arayınca O da büyük şok yaşadı. Sonra Rıdvan Hoca programda dile getirdi olayı.

Batuhan 1991 doğumlu. Önünde adından futboluyla söz ettireceği yıllar var. Aslında kamptan kaçıp kulübe gitmesi , kiralanma konusunda teknik direktör Mustafa Denizli ile arasında geçen enteresan konuşma , ehliyeti olmadan araba kullanırken polise yakalanması gibi olayları şimdilerde yaşaması belki de O'nun daha kısa zamanda tecrübe kazanmasını ve ders almasını sağlayacak. Ve belki de ilerde futbolunun en olgun döneminde bu tür hatalar yapmasının önüne geçecek . Gerçekten çok yetenekli ve gelecekte Avrupa'da oynayabilecek potansiyele sahip . La Gazzetta O'na 'devasa akrobat' yakıştırması yapmış ve Milan'ın takip ettiğini vurgulamış. Bugünlerde dışardakiler Türkiye'ye geri dönüyor. Yeniden kapıyı açacak futbolcu neden ''Batugol'' olmasın...

Hiç yorum yok: